Bestellen

Hoe ontvang ik de factuur en bevestiging van mijn bestelling? 

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal. Je ontvangt zowel de bevestiging van je bestelling als de factuur per e-mail.

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?

Op het moment dat jouw bestelling bij ons het magazijn verlaat, krijg je een e-mail met een Track & Trace code via PostNL. Hiermee kun je op elk gewenst moment zelf kijken wat de status is van je bestelling en waar het pakket zich bevindt. Geen mail gekregen? Neem dan contact met ons op: info@leloustore.nlof 06-83197399

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verstuurd, daarna wordt het circa binnen 2 werkdagen bij u geleverd

Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?

Je kunt alleen een bestelling plaatsen op de webshop wanneer je woonachtig bent in Nederland of België. Wil je graag bestellen vanuit een ander land? Neem dan contact met ons op: info@leloustore.nlof 06-83197399

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je jouw bestelling hebt betaald is het niet meer mogelijk de inhoud hiervan te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst natuurlijk wel per post retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen weer teruggestort. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja dat kan. U vult dan bij het afrekenen een ander aflever adres in. Op dat adres worden de artikelen dan geleverd.